piatok 29. februára 2008

Slobode odzvonilo...alebo je koniec prazdnin



Ano...Je to tak,vazeny.Po omto dni+vikende sa znovu chystame do ,,vzdelavacieho institutu,, v skratke nazyvaneho aj : SKOLA... Moje nervy,nervicky ubohe. Dnes uz zase hnijem u PCcka. Ale nie tak moc ako predtym. Iba som zalozila tento blogspot, do ktoreho zacinam postupne pridavat clanky. Pozerala som TV. Nenormalne! Same vrazdy,zabijania a kriminalita. A potom sa cudujme, ze mame choru mladez. ( fajn,fajn...ja asi tiez patrim pod oznacenie mladez, a som aj chora...xD na mozog, ale o tom radsej pomlcim... ) Idem si este nieco uvarit, co poviete? Nic...co by ste aj mohli.(Chod si to teda uvarit! ) Vlastne,uz zase sa prejavuju moje znamky chorobnosti. Ved ja sa rozpravam
sama so sebou. No ano, pravdaze. Musim ist aj zobrat lieky. Tak sa majte, 
dnes sem 100% urcite nieco pribudne.



10 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

No jasně...že kliknu xD....a už si idu změnit tvoji adresu....

Anonymný povedal(a)...

ó.zalto..ses to ty? mr.Ice?
jesi jo..tak te mucky zdravíma amám tě moc ráda..a máš originám stránečku s deňourem
oá láfko♥

Anonymný povedal(a)...

limetka to pisala:)

Anonymný povedal(a)...

Krasne opice tam horeee

Anonymný povedal(a)...

No čawKo..si mě udělala moooc velikou radost..že budem aspon trochu v kontaktu...jůůůchůů..no a to je samozřejmost že si mě máš dát do SB..ako...sem mooc ráda...ikdyž je to nezvyk o proti blogu :D

zdarvíí tě Májka :-** pusi

Anonymný povedal(a)...

ty ses máslo:-D moje rozteklý lafínka♥

Anonymný povedal(a)...

mas u emc enku lafínek:) koukní lásQo♥
limetka01

Anonymný povedal(a)...

Tady nic nového nepřibívá...jakto?

Anonymný povedal(a)...

Máš u mě něco k Velikonocům xD

Anonymný povedal(a)...

Ahojky, ty jsi měla přeci miss-ice blog že? Tady je to ale takysuper x)